Μεγάλο Deal της Χόφενχαϊμ με τον κολοσσό Schwarz Gruppe

Στις 18 Ιανουαρίου ανακοινώνεται το ύψος της επένδυσης και το νέο όνομα στο στάδιο του Σίνσχαϊμ

Σε μια τεράστιας σημασίας στρατηγική συνεργασία για το μέλλον της προχωρά η Χόφενχαϊμ, καθώς οι «χωριάτες» ήρθαν σε συμφωνία με τον 4ο μεγαλύτερο λιανοπωλητή στον πλανήτη, την γερμανική εταιρεία, Schwarz Gruppe. Η συνεργασία των δύο πλευρών, αφορά την χορηγία του σταδίου «Wirsol Ράιαν Νέκαρ» το οποίο εδρεύει στην πόλη Σίνσχαϊμ και αποτελεί την έδρα της Χόφενχαϊμ με έτος κατασκευής το 2006. Σύμφωνα με τα γερμανικά Μέσα η Schwarz Gruppe εκτός από βασικός χορηγός του γερμανικού συλλόγου, θα αποτελεί πλέον και την ονομασία του σταδίου, το νέο όνομα του οποίου, θα ανακοινωθεί την πρώτη αγωνιστική του δεύτερου γύρου της Μπουντελίσγκα, όπου η Χόφενχαϊμ θα φιλοξενήσει στις 18 Ιανουαρίου το 2019, την Μπάγερν Μονάχου.

Όσον αφορά την συμφωνία των «χωριατών» με τον γερμανικό κολοσσό, δεν έχουν γίνει ακόμα γνωστά τα οικονομικά στοιχεία, ωστόσο τα ρεπορτάζ των γερμανικών Μέσων, αναφέρουν για ένα ποσό της τάξης των 120 εκατομμυρίων ευρώ. Αυτό σημαίνει, πως η Χόφενχαϊμ ισχυροποιείται εντυπωσιακά για το μέλλον, βάζοντας στα ταμεία της ένα τεράστιο ποσό, το οποίο με πωλήσεις παικτών και διαφημίσεις, όπως και σε περίπτωση συμμετοχής της σε ευρωπαϊκές διοργανώσεις, αναμένεται να αυξήσει ακόμα περισσότερο τα κέρδη της. Σύμφωνα με αναφορές των Γερμανών δημοσιογράφων η συμφωνία της Χόφενχαϊμ με την Schwarz Gruppe, αναμένεται να βοηθήσει τους «χωριάτες» στο να πρωταγωνιστήσουν τα επόμενα χρόνια στην Μπουντεσλίγκα, όπως και να έχουν μια σταθερή παρουσία στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις, ποντάροντας στη εξαιρετική δουλειά που πραγματοποιείται στις τάξεις του συλλόγου, σε συνδυασμό με την ολοένα και μεγαλύτερη οικονομική ενίσχυση στα ταμεία του.

Ποια είναι η Schwarz Gruppe

H Schwarz Gruppe λειτούργησε πάνω από 10.000 υποκαταστήματα το 2015 (περίπου 9900 καταστήματα Lidl, εκ των οποίων 3200 στη Γερμανία και περίπου 1190 καταστήματα Kaufland, εκ των οποίων 640 στη Γερμανία), που λειτουργούν σε 26 χώρες. Η Lidl επέκτεινε  τις δραστηριότητές της στην Αυστραλία και  τη Λιθουανία το 2016, τη Σερβία και τις ΗΠΑ το 2017, ενώ στοχεύει να επεκτείνει την δραστηριότητα της και στη Ρωσία το 2020. Οι πωλήσεις μέσω διαδικτύου πραγματοποιούνται μέσω του Schwarz Gruppe E-Commerce, θυγατρικής εταιρείας της Lidl. Στην κατάταξη των 500 μεγαλύτερων οικογενειακών γερμανικών επιχειρήσεων, η WirtschaftsBlatt κατατάσσει πρώτη την Schwarz Gruppe. Οι κορυφαίες 3 ιδιωτικές ευρωπαϊκές εταιρείες στο PrivCo 25 Europe ήταν: ο Όμιλος Schwarz, η Trafigura και ο όμιλος INEOS με συνολικά έσοδα άνω των 200 δισ. Ευρώ.

Η γερμανική Schwarz, η οποία κατέχει τις αλυσίδες Lidl και Kaufland, ξεπέρασε τη γαλλική Carrefour ως τη μεγαλύτερη εταιρεία σούπερ μάρκετ της Ευρώπης. Ο κύκλος εργασιών της Schwarz Gruppe αυξήθηκε κατά 7% το προηγούμενο οικονομικό έτος, φθάνοντας τα 79,3 δισ. Ευρώ. Η αύξηση του κύκλου εργασιών βοήθησε τώρα να δημιουργηθεί χάσμα 4 δις ευρώ με τον πρώην ηγέτη, τη γαλλική Carrefour. Ο κύκλος εργασιών της Lidl αυξήθηκε κατά 9% στα 59 δισ. Ευρώ, ενώ η Kaufland πέτυχε αύξηση 2,8%, φθάνοντας τα 20 δισ. Ευρώ περίπου. Μια εκτεταμένη διεθνής επέκταση ήταν ο μεγάλος καταλύτης αυτής της αύξησης του κύκλου εργασιών και η εταιρεία είναι αποφασισμένη να παραμείνει στην ίδια κατεύθυνση: “Έχουμε οικονομικούς πόρους για να διατηρήσουμε την επέκταση της εταιρείας”, ανέφερε η εταιρεία στο γερμανικό επιχειρηματικό έντυπο LebensMittelZeitung. Μόνο το προηγούμενο έτος, επένδυσε πέντε δισεκατομμύρια ευρώ στο κατάστημα και στην υλικοτεχνική του ακίνητη περιουσία. Η Lidl και η Kaufland σε συνδυασμό απασχολούν σήμερα 350.000 άτομα.

 

Παρασκήνια

Θέματα