Την ονομασία της εταιρείας ανακύκλωσης την οποία έχει ιδρύσει τα τελευταία χρόνια η Schwarz Gruppe, προκειμένου να προστατεύσει το περιβάλλον, θα έχει από εδώ και στο εξής το γήπεδο της Χόφενχαϊμ. Η Wirsol Rhein Neckar Αρένα, μετονομάζεται σύμφωνα με τα γερμανικά Μέσα σε Pro Zero Αρένα και η επίσημη παρουσίαση της νέας ονομασίας, έχει προγραμματιστεί για τις 18 Ιανουαρίου 2019, ημέρα όπου οι «χωριάτες» υποδέχονται στο εναρκτήριο ματς του δεύτερου γύρου της Μπουντεσλίγκα, την Μπάγερν Μονάχου. Η συνεργασία της Χόφενχαϊμ με τον κολοσσό Schwarz Gruppe, αναμένεται να έχει διάρκεια 15 έτη, χωρίς να έχει επισημοποιηθεί κάτι ακόμα, ενώ ο γερμανικός σύλλογος αναμένεται να έχει κέρδη πάνω από 120 εκατομμύρια ευρώ, με τα ρεπορτάζ των Μέσων να κάνουν αναφορές για ένα ποσό, το οποίο έως τώρα, μπορούσε να αναφερθεί μόνο σε ότι έχει να κάνει με εμπλοκή της Μπάγερν. Από την πλευρά της η Χόφενχαϊμ, έχει αποδείξει πως γνωρίζει πολύ καλά πώς να εκμεταλλευτεί το όνομα της, το οποίο συνεχώς σκαρφαλώνει στο ποδοσφαιρικό χρηματιστήριο, με αποτέλεσμα να αντλεί τεράστια ποσά, ενισχύοντας σημαντικά τα ταμεία της, αποδεικνύοντας παράλληλα, πως η καλή δουλειά, ανταμείβεται.