Η κινηματογραφική βιομηχανία έχει σήμερα την τιμητική της, αφού οι πρωταγωνιστές, οι σκηνοθέτες, αλλά και οι αφανείς ήρωες της 7ης τέχνης συγκεντρώθηκαν για μία ακόμα χρονιά στην λαμπερή τελετή των Όσκαρ. Κάποιοι έφυγαν με τα ποθητά αγαλματίδια και κάποιοι άλλοι με τη χαρά της συμμετοχής. Όπως ακριβώς δηλαδή στους…τελικούς του ποδοσφαίρου, αλλά και στα πρωταθλήματα. Τα τελευταία χρόνια, οι ποδοσφαιριστές δεν έχουν σε τίποτα να ζηλέψουν τους μεγάλους σταρ του κινηματογράφου ή της βιομηχανίας του θεάματος γενικότερα, αφού και οι ίδιοι συμμετέχουν στο μεγαλύτερο θέαμα του πλανήτη, μέσω της μεγαλύτερης τέχνης (εντάξει, είμαστε υπερβολικοί, όπως κάθε φαν οποιασδήποτε τέχνης που σέβεται τον εαυτό του) στον πλανήτη. Μερικοί από αυτούς έχουν πλέον πολύ μεγαλύτερη αναγνωρισιμότητα από τους σταρ του σινεμά και κάθε εβδομάδα (σε πολλές περιπτώσεις μάλιστα και δύο ή τρεις φορές κάθε εβδομάδα) μπαίνουν στα σπίτια όλου του κόσμου, σε μία ταινία που παίζεται πάντα σε διαφορετικό σκηνικό, σε διαφορετικό χώρο και με το σενάριο να αλλάζει ακόμα και σε λίγα λεπτά… Η τηλεόραση έχει γίνει μία φυσική επέκταση των γηπέδων και οι σταρ έρχονται μέσω των τηλεκοντρόλ στις οθόνες μας, χωρίς να χρειαστεί να βυθιστούμε στη μαγεία του κινηματογράφου. Βυθιζόμαστε, όμως, στη μαγεία του Μέσι, του Ντε Μπρούιν, του Νεϊμάρ, στις καλές και κακές στιγμές τους, ταξιδεύουμε με οδηγό την μπάλα στα πέρατα των συναισθημάτων. Με την παρέα φίλων και τη συντροφιά της μπίρας ή της πίτσας (αντί του ποπ κορν στο σινεμά) χανόμαστε στη μαγεία της τέχνης του ποδοσφαίρου. Με αφορμή την απονομή των Όσκαρ, στο Betfootball δίνουμε σήμερα τα δικά μας χρυσά αγαλματίδια στους πρωταγωνιστές της χρονιάς (με τα κριτήρια του Χόλιγουντ) που μας πέρασε. Καλό το Χόλιγουντ, με φανατικούς οπαδούς το καλτ… Μπόλιγουντ, αλλά εμείς προτιμούμε το «Μπάλαγουντ»!
Οι επιλογές ήταν σίγουρα δύσκολες και σαφώς υποκειμενικές, για αυτό μπορείτε να γράψετε τις αντιρρήσεις σας, τις συμφωνίες σας, τις διαφωνίες σας και τις προτιμήσεις σας. Όπως γίνεται στα…κανονικά Όσκαρ δηλαδή! Ας παίξουμε λοιπόν μπάλα…
ΟΣΚΑΡ ΚΑΛΥΤΕΡΗΣ ΤΑΙΝΙΑΣ: ΡΕΑΛ ΜΑΔΡΙΤΗΣ
Τίτλος: Οι 12 βασίλισσες
Με μία μικρή παραλλαγή του τίτλου της εκπληκτικής ταινίας από την Αργεντινή «Οι 9 βασίλισσες» (θα μπορούσε να είναι ο τίτλος της…συνέχειας της ταινίας), το Όσκαρ καλύτερης ταινίας, το μεγαλύτερο ομαδικό βραβείο, πάει δικαιωματικά στη Ρεάλ Μαδρίτης. Η «Βασίλισσα» του Ζιντάν κατέκτησε το Πρωτάθλημα Ισπανίας, αλλά (και κυρίως) το Τσάμπιονς Λιγκ για 12η φορά, κρατώντας το στέμμα που κατέκτησε το 2016! Σε όλα αυτά, ας προσθέσουμε και το Ευρωπαϊκό Σούπερ Καπ κόντρα στην Μάντσεστερ, αλλά και το Σούπερ Καπ Ισπανίας τις καυτές μέρες του Αυγούστου. Ο Ζινεντίν Ζιντάν, σκηνοθέτης της ταινίας παραλαμβάνει το βραβείο και τονίζει ότι έχοντας υπάρξει και ο ίδιος… ηθοποιός, αφήνει τους παίκτες του να αυτοσχεδιάσουν και δικαιώνεται!
ΟΣΚΑΡ ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑΣ: ΤΖΙΑΝΛΟΥΙΤΖΙ ΜΠΟΥΦΟΝ
Τίτλος: Άσε το κακό να μπει
Από την υπέρτατη ευτυχία της κατάκτησης όλων των τίτλων στην Ιταλία, στην απόλυτη απογοήτευση και μάλιστα δύο φορές. Η… τρομερή (πραγματικά) σουηδική ταινία «Άσε το κακό να μπει», ταιριάζει… γάντι στον Τζιανουίτζι Μπουφόν που παίρνει το -μάλλον ανεπιθύμητο για αυτόν- Όσκαρ σκηνοθεσίας για τις στιγμές τρόμου που πέρασε! Ο Ιταλός γκολκίπερ ήταν το κεντρικό πρόσωπο τόσο στον χαμένο τελικό του Κάρντιφ, αφού για μία ακόμα φορά άγγιξε, αλλά δεν κατάφερε να σηκώσει το Τσάμπιονς Λιγκ, όσο και στα μπαράζ της εθνικής Ιταλίας με την Σουηδία για το Μουντιάλ. Όποιος δεν θυμάται τον Μπουφόν σε αυτά τα παιχνίδια, λέει ψέματα. Το δράμα πουλάει, αφήνουμε για λίγο στον πάγκο τους νικητές και δίνουμε το Όσκαρ στον πιο σπουδαίο χαμένο του ποδοσφαίρου των τελευταίων μηνών. Ο ίδιος παραλαμβάνει το βραβείο, με δάκρυα στα μάτια δηλώνει περήφανος για το ταξίδι και δίνει συγχαρητήρια στους νικητές των παιχνιδιών…
ΟΣΚΑΡ Α΄ ΑΝΤΡΙΚΟΥ ΡΟΛΟΥ: ΜΑΡΚΟ ΡΟΪΣ
Τίτλος ταινίας: Τρέξε Μάρκο, τρέξε
Τα μεγάλα φαβορί ήταν για μία ακόμα χρονιά ο Κριστιάνο Ρονάλντο και ο Λιονέλ Μέσι. Ο Μάρκο Ρόις, όμως, κάνει την έκπληξη και κερδίζει το χρυσό αγαλματίδιο, αφού ο ρόλος του ήταν βγαλμένος κατευθείαν από τα συρτάρια των μετρ του Χόλιγουντ. Ο Ρόις θεωρήθηκε (και σωστά) ένα από τα μεγαλύτερα ταλέντα του γερμανικού ποδοσφαίρου τα τελευταία είκοσι χρόνια. Ένας Γερμανός σε νοοτροπία και φιλοσοφία παιχνιδιού που έμοιαζε όμως με… Λατίνο! Η καριέρα του, όμως, σημαδεύτηκε από τραυματισμούς, εξαιτίας των οποίων έχασε το Euro του 2016 και το Μουντιάλ του 2014, σε δύο διοργανώσεις που εάν ήταν υγιής δεν θα ήταν υπερβολή να κάνουμε λόγο για τον ηγέτη της ομάδας του Λεβ. Ο τελευταίος του τραυματισμός ήταν πολύ πιο σοβαρός από ό,τι είχε αρχικά εκτιμηθεί και αντί για τον Νοέμβριο (όπως αρχικά αναμενόταν), επέστρεψε μόλις μερικές ημέρες πριν από την απονομή των Όσκαρ. Ο ρόλος του είναι ιδιαίτερα αβανταδόρικος, αφού ο πρωταγωνιστής καλείται να ξεπεράσει αμέτρητα προβλήματα για να βρεθεί στην κορυφή και τελικά τα καταφέρνει. Η ατάκα του «θα έδινα όλα μου τα λεφτά για να είμαι υγιής και να παίζω μπάλα», βγάζει τον πόθο και το πάθος, τον καημό και τη θέληση, το δράμα και την ελπίδα του πρωταγωνιστή. Η παραλλαγή της υπέροχης γερμανικής ταινίας «Τρέξε Λόλα, τρέξε», έχει μόνο έναν πρωταγωνιστή. Τον σούπερ Μάρκο που τρέχει να προλάβει το Μουντιάλ. Το βραβείο παραλαμβάνει εκ μέρους του ο Ματίας Ζάμερ, ο οποίος μπορεί να επαναλάβει όσα είπε μόλις λίγες μέρες πριν, προσπαθώντας ίσως να φτιάξει… κλίμα: «είναι το μεγαλύτερο πρότυπο στον χώρο του ποδοσφαίρου. Σε αντίθεση με τον Μέσι και τον Κριστιάνο που παίζουν εκπληκτικό ποδόσφαιρο όλη τη δεκαετία, ο Μάρκο που θα μπορούσε να είναι σε αυτό το επίπεδο χτυπήθηκε από τραυματισμούς, αλλά δεν το έβαλε κάτω. Δούλεψε με υπομονή και επιμονή για να επιστρέψει μία ακόμα φορά και τα κατάφερε». Την ώρα της απονομής, ο Μάρκο βρίσκεται στο ιατρείο της Ντόρτμουντ για ενοχλήσεις που νιώθει στο πόδι του, έτοιμος όμως να τρέξει ξανά… Κάπου στην αίθουσα, ο Σάντι Καθόρλα θέλει να χειροκροτήσει, αλλά με τα χέρια του σκουπίζει τα δάκρυά του.
ΟΣΚΑΡ Β΄ ΑΝΤΡΙΚΟΥ ΡΟΛΟΥ: ΚΕΒΙΝ ΝΤΕ ΜΠΡΟΥΙΝ
Τίτλος ταινίας: Ας μιλήσουμε για τον Κέβιν
Ο Αγουέρο με τον Γκάμπριελ Ζέσους και τον Λιρόι Σανέ πετυχαίνουν τα περισσότερα γκολ και μοιραία κερδίζουν τα περισσότερα εύσημα. Ο Κέβιν Ντε Μπρούιν, όμως, είναι αυτός που με τις ερμηνείες του σε δεύτερο ρόλο, κάνει ακόμα πιο σημαντικούς τους πρωταγωνιστές. Οι αμέτρητες ασίστ που μοιράζει και τα χιλιόμετρα που καταπίνει του δίνουν δικαιωματικά το βραβείο, το οποίο παραλαμβάνει ο ίδιος κοκκινίζοντας περισσότερο και από ό,τι στο 90΄ ενός ντέρμπι με την Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ μετά από 22 χιλιόμετρα και δύο ασίστ. Ο Γκουαρδιόλα τον προτρέπει να μην δώσει το αγαλματίδιο στον Αγουέρο, να το κρατήσει για τον ίδιο και να ετοιμάζεται για την επόμενη απονομή που θα είναι στην τελική πεντάδα για τον πρώτο αντρικό ρόλο. Ας μιλήσουμε για τον Κέβιν λοιπόν…
ΟΣΚΑΡ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟΥ ΣΕΝΑΡΙΟΥ: ΜΠΑΡΤΣΕΛΟΝΑ
Τίτλος ταινίας: Το θαύμα της Βαρκελώνης
Εάν το βλέπαμε στο σινεμά, θα λέγαμε «δεν γίνονται αυτά». Το Όσκαρ πρωτότυπου σεναρίου πάει στην Μπαρτσελόνα χωρίς δεύτερη κουβέντα και δίχως σκέψη, αφού οι «μπλαουγκράνα» δεν είχαν ουσιαστικά αντίπαλο στην κατηγορία. Η μαγική βραδιά της 8ης Μαρτίου 2017 έμεινε για πάντα στα βιβλία της Ιστορίας του ποδοσφαίρου και στο μυαλό όσων παρακολούθησαν το παιχνίδι της Μπαρτσελόνα με την Παρί Σεν Ζερμέν. Σε μία ξεκάθαρη περίπτωση του «η ζωή ξεπερνάει την τέχνη», η Μπαρτσελόνα νίκησε 6-1 την Παρί Σεν Ζερμέν και προκρίθηκε στα προημιτελικά του Τσάμπιονς Λιγκ, ενώ στο πρώτο ματς είχε ηττηθεί με 4-0! Αυτό, όμως, είναι το λιγότερο διότι η Μπαρτσελόνα πέτυχε τα τρία γκολ από το… 88΄ και μετά! Πολύ πιο πριν, έδειχνε να φτάνει στο θαύμα, αλλά ο Καβάνι με γκολ στο 60΄έκανε το 3-1 και πολλοί πείστηκαν ότι «δεν γίνονται θαύματα». Μόνο που το θαύμα έγινε και εάν στο Βέρνης (πολύ καλή γερμανική ταινία) η εθνική Γερμανίας κατακτάει το Μουντιάλ κόντρα στην Ουγγαρία, στο Θαύμα της Βαρκελώνης η Μπαρτσελόνα κατέκτησε την αθανασία του ποδοσφαίρου. Ας θυμηθούμε πως…
https://www.youtube.com/watch?v=yEbsunQ1lV0
ΟΣΚΑΡ ΔΙΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΟΥ ΣΕΝΑΡΙΟΥ: ΠΕΠ ΓΚΟΥΑΡΔΙΟΛΑ
Τίτλος ταινίας: Ξανά ανάλυσέ το
Οι αναλύσεις, τα σεμινάρια και τα μαθήματα ποδοσφαίρου συνεχίζονται για δεύτερη χρονιά στο Μάντσεστερ. Φέτος, όμως, είναι πολύ πιο αποτελεσματικά και ο Πεπ Γκουαρδιόλα παίρνει το Όσκαρ διασκευασμένου σεναρίου, αφού πάνω στις δικές του ιδέες που εφάρμοσε στην Μπαρτσελόνα και στην Μπάγερν, φτιάχτηκε και η Μάντσεστερ Σίτι που παίζει εκπληκτικό, επιθετικό και ελκυστικό ποδόσφαιρο. Ο Καταλανός παραλαμβάνει το βραβείο από τον Τόμας Τούχελ και στην ομιλία του τονίζει ότι τα καθίσματα στην αίθουσα δεν έχουν τη σωστή διάταξη έτσι ώστε να υπάρχει μεγαλύτερη αίσθηση του χώρου…
ΌΣΚΑΡ ΤΑΙΝΙΑΣ ΜΙΚΡΟΥ ΜΗΚΟΥΣ: ΜΟΧΑΜΕΝΤ ΣΑΛΑΧ
Τίτλος ταινίας: Το διαμάντι του Νείλου
Με… κόστος παραγωγής μόλις τα 40εκ. ευρώ, το «Διαμάντι του Νείλου» έχει κάνει ήδη την απόσβεσή του στα… ταμεία της Λίβερπουλ! Ο λόγος φυσικά για τον Μοχάμεντ Σαλάχ, ο οποίος σε λίγους μόλις μήνες έχει προλάβει να γίνει ο νέος ήρωας του απαιτητικού «Άνφιλντ»! Ο ταχύτατος Αιγύπτιος σκοράρει κατά ριπάς από την αρχή της σεζόν και μπαίνει στην κατηγορία του «μικρού μήκους» αποκλειστικά και μόνο για το μικρό χρονικό διάστημα που βρίσκεται στη Λίβερπουλ. Ανεξάρτητα από το ποσό με το οποίο αποκτήθηκε (τα 40 εκ. στο τέλος του καλοκαιριού ήταν πολύ… λίγα χρήματα), ο Σαλάχ είναι ίσως η πιο επιτυχημένη μεταγραφή του περασμένου καλοκαιριού.Το βραβείο παραλαμβάνει ο ίδιος ο Αιγύπτιος, αλλά το πανηγυρίζει από συνήθεια με τους Μανέ και Φιρμίνο. Οι τρεις τους ανεβαίνουν με σπριντ στο βήμα και φεύγουν επίσης τρέχοντας…
ΟΣΚΑΡ ΚΑΛΥΤΕΡΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΡΑΓΟΥΔΙΟΥ: ΛΙΒΕΡΠΟΥΛ
Τίτλος τραγουδιού: You ‘ll never walk alone
Οι πρώτες νότες ακούγονται από τις κερκίδες του “Άνφιλντ” στον πασίγνωστο ρυθμό του ύμνου της Λίβερπουλ. Στη συνέχεια, όμως, οι παίκτες του Κλοπ παίρνουν στα χέρια τους την κατάσταση και σαν καλοκουρδισμένη μπάντα παίζουν σε ρυθμούς άλλοτε σκληρού ροκ και άλλοτε χέβι μέταλ το τραγούδι της φωτιάς και του πάγου. Κοινό και μπάντα είναι σε πλήρη αρμονία, με το συγκρότημα του Κλοπ να δίνει τις πιο δυνατές, εντυπωσιακές παραστάσεις της χρονιάς με ανατροπές, σπασμένες χορδές και πολλά ντεσιμπέλ. Το ποδόσφαιρο του… δρόμου στην καλύτερή του εκδοχή, να πλησιάζει πολύ κοντά στα γούστα του Κλοπ: “η ομάδα μου θέλω να παίζει ποδόσφαιρο χέβι μέταλ”. Η Λίβερπουλ παίζει τέτοιο ποδόσφαιρο και ο Γερμανός παραλαμβάνει το βραβείο από τους Κασάμπιαν (φανατικούς οπαδούς της Λέστερ) και τους αδερφούς Γκάλαχερ (φανατικοί της Σίτι και μάλλον το μόνο τους κοινό σημείο τα τελευταία χρόνια) που συναντιούνται μόνο για χάρη του ποδοσφαίρου. Ας θυμηθούμε ένα από τα καλύτερα κομμάτια του σάουντρακ.
https://www.youtube.com/watch?v=K6ScLdG6RVs
ΟΣΚΑΡ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥ ΜΟΝΤΑΖ: ΕΡΝΕΣΤΟ ΒΑΛΒΕΡΔΕ
Τίτλος ταινίας: Η αόρατη κλωστή
Εν μέσω προετοιμασίας έχασε τον Νεϊμάρ και ήταν αναγκασμένος να καλύψει το κενό του. Η άφιξη του Κουτίνιο θα καθυστερήσει λίγους μήνες, ο Ντεμπελέ τραυματίζεται και ο Βαλβέρδε προσπαθεί να μοντάρει την Μπαρτσελόνα. Οι ήττες από τη Ρεάλ στο ισπανικό Σούπερ Καπ δεν είναι καλά σημάδια, αλλά ο “Τσινγκούρι” δουλεύει ασταμάτητα, ράβοντας το νέο κουστούμι της Μπαρτσελόνα. Το νέο κουστούμι δεν είναι και το πιο εντυπωσιακό που έχει εμφανιστεί ποτέ στα γήπεδα, αλλά ας μην ξεχνάμε και όλα τα παραπάνω. Ο Βαλβέρδε πειράζει λίγο την ιερή συνταγή της Μπαρτσελόνα, δίνει λιγότερο χώρο και χρόνο στο θέαμα, αλλά φροντίζει να καλύπτει λίγο περισσότερο τα νώτα του. Με την αόρατη κλωστή (του εκπληκτικού Ντάνιελ Ντέι Λούις) ο Βαλβέρδε έκοψε, έραψε, μπάλωσε και η Μπαρτσελόνα είναι μέχρι στιγμής σούπερ αποτελεσματική. Και θεαματική όταν το ζητούν οι περιστάσεις… Όπως ακριβώς η ταινία που ήταν άψογη καλλιτεχνικά και άρεσε σε πολλούς, αλλά για κάποιους άλλους βαρετή. Είναι ξεκάθαρο ότι είμαστε με τους πρώτους… Ο Βαλβέρδε φυσικά δεν βρίσκεται στην εκδήλωση, αφού πρέπει να βρει την κατάλληλη θέση του Κουτίνιο στην Μπαρτσελόνα, έτσι ώστε να χωράει στην εντεκάδα και με τον Ινιέστα και με τον Ντεμπελέ και με τον Μέσι και με τον Λουίς Σουάρες. Είναι κοντά στη λύση, αλλά χρειάζεται δουλειά, ράψιμο και ξήλωμα, το αποτέλεσμα όμως θα τον δικαιώσει.
ΟΣΚΑΡ ΕΙΔΙΚΑ ΕΦΕ: ΠΑΡΙ ΣΕΝ ΖΕΡΜΕΝ
Τίτλος ταινίας: Ο πόλεμος των άστρων
Ο Νεϊμάρ ήταν η αρχή της Παρί Σεν Ζερμέν και το τέλος μίας εποχής που δεν ήταν ούτε κατά διάνοια… αθώα, αλλά τουλάχιστον υπήρχε ένα “ηθικό” φράγμα στα ποσά που ξοδεύονται. Διότι τα 222εκ. ευρώ της ρήτρας που είχε η Μπαρτσελόνα στο συμβόλαιο του Βραζιλιάνου ήταν κάτι σαν… αστείο ή για να μείνουμε στα κινηματογραφικά, θύμιζε το… “Πιάσε με αν μπορείς”. Η Παρί, όμως, με μία πραγματικά οικονομική επίδειξη, πήρε τον Νεϊμάρ από την Μπαρτσελόνα στο μεγαλύτερο εφέ του καλοκαιριού. Δεν σταμάτησε όμως εκεί… Λίγες μέρες αργότερα, πήρε στην ομάδα και τον Εμπαπέ, συνεχίζοντας τα εφέ στο μεγαλύτερο καλοκαιρινό μπλοκμπάστερ! Όσοι επιμένουν ακόμα ότι τα εφέ δεν συνυπάρχουν με ουσία και ποιότητα, ας δουν το Μπλέιντ Ράνερ. Στην Παρί, όμως, θα δώσουμε τον τίτλο “Πόλεμος των άστρων”, με τον Καβάνι και τον Νεϊμάρ να μαλώνουν ποιος θα ανέβει στη σκηνή με τον Κελαϊφί. Α, ο Νεϊμάρ είναι στη Βραζιλία…
ΟΣΚΑΡ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΚΑΙ ΚΟΜΜΩΣΕΙΣ: ΠΟΛ ΠΟΓΚΜΠΑ
Τίτλος ταινίας: Μαλλιά κουβάρια
Τρίχες. Όχι ότι το βραβείο δεν είναι σπουδαίο, αλλά τα μαλλιά και τα μούσια είναι πλέον για αρκετούς ποδοσφαιριστές πολυτιμότερα ακόμα και από τη φανέλα της ομάδας. Οι υποψήφιοι στην κατηγορία ήταν πάρα πολλοί, αλλά νικητής αναδεικνύεται ο Πολ Πογκμπά. Ο Γάλλος σταρ της Γιουνάιτεντ εμφανίζεται σχεδόν σε κάθε παιχνίδι με διαφορετικό σχέδιο – μήνυμα στο κεφάλι του που είναι γεμάτο με μαλλιά… Ο τίτλος της ταινίας αντικατοπτρίζει και τα αποδυτήρια της Γιουνάιτεντ το τελευταίο διάστημα. Το “χταπόδι” παραλαμβάνει το βραβείο έχοντας “ζωγραφίσει” στο κεφάλι του (τι άλλο;) ένα Όσκαρ και στην ομιλία του λέει ότι δεν έχει τίποτα ούτε με τον Μουρίνιο, ούτε με τα λεφτά που παίρνει ο Αλέξις Σάντσες.
ΟΣΚΑΡ ΚΟΣΤΟΥΜΙΩΝ: ΠΑΟΥΛΟ ΦΟΝΣΕΚΑ
Τίτλος ταινίας: Ο Ζορό στην Ουκρανία
Το είχε υποσχεθεί και το έκανε. Για κάποιον δικό του λόγο, ο Πάουλο Φονσέκα είχε δηλώσει ότι εάν η Σαχτάρ προκριθεί από τον όμιλο του Τσάμπιονς Λιγκ, θα ντυθεί… Ζορό. Η ομάδα του άφησε έξω την Νάπολι, πήρε το εισιτήριο για τους “16” και ο Πορτογάλος εμφανίστηκε στη συνέντευξη Τύπου ως Ζορό, δίνοντας… κακές ιδέες στα μέρη μας.
ΟΣΚΑΡ Α΄ ΓΥΝΑΙΚΕΙΟΥ ΡΟΛΟΥ: ΜΠΙΜΠΙΑΝΑ ΣΤΑΪΝΧΑΟΥΖ
Τίτλος ταινίας: WONDER WOMAN
Χωρίς πολλή σκέψη, το Όσκαρ Α΄Γυναικείου ρόλου πηγαίνει δικαιωματικά στην Μπιμπιάνα Σταϊνχάουζ που έγινε η πρώτη γυναίκα διαιτητής στην πρώτη κατηγορία μεγάλου πρωταθλήματος. Στην παραλαβή του βραβείου σφυρίζει για να επιβάλει πειθαρχία, ενώ ο Χάουαρντ Γουέμπ την χειροκροτεί συγκινημένος.
ΟΣΚΑΡ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΗΣ ΤΑΙΝΙΑΣ: ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΩΝ ΜΟΥΝΤΙΑΛ ΣΕ ΝΟΤΙΑ ΚΑΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΑΜΕΡΙΚΗ
Τίτλος ταινίας: Οι ράφτες του Παναμά
Εντάξει, δεν ταιριάζει πολύ στην κατηγορία, αλλά ας υποθέσουμε ότι το… Χόλιγουντ της μπάλας είναι η Ευρώπη και για αυτό το λόγο δίνουμε το Όσκαρ στην τελευταία αγωνιστική των προκριματικών στη Λατινική και Βόρεια, Κεντρική Αμερική και Καραϊβική. Οι εναλλαγές συναισθημάτων στην τελευταία αγωνιστική ήταν συνεχόμενες και μεγάλες, με θύματα την Χιλή και την Αμερική! Οι Χιλιανοί ηττήθηκαν την τελευταία αγωνιστική στη Βραζιλία και έμειναν έξω, ο Μέσι πήρε την Αργεντινή από το χέρι και την πήγε στη Ρωσία, ενώ οι Αμερικανοί όχι μόνο ηττήθηκαν από το Τρίνινταντ Τομπάγκο (!), αλλά ο Παναμάς με γκολ – φάντασμα νίκησε την πολύ πιο δυνατή Κόστα Ρίκα και πήρε το εισιτήριο για το Μουντιάλ.